loading...
عشق ممنوع...(به روایتی)!!

SMS

Mehrdad بازدید : 206 1390/06/10 نظرات (1)

دیشب رفتم استخر، بعد از شنا اومدم لباسامو بپوشم دیدم رو موبایلم 4 تا میس کاله 6 تا اس ام اس از دوس دخترم.

اس ام اس 1: عزیزم چرا زنگ میزنم جواب نمیدی؟

اس ام اس 2: انگار سرت شلوغه جواب اس ام اس هم نمیدی.

اس ام اس 3: همین الان زنگ میزنی وگرنه من می دونم و تو!

اس ام اس4: کثافت آشغال معلوم هست کدوم گوری هستی؟

اس ام اس 5: تقصیر منه که آدم حسابت کردم کچل ایکبیری با اون مامان چاقت، گمشو برو پیش همون دختر عموی...

اس ام اس6: راستی اینم میگم که بسوزی منو دوستت سعید دو ماهه رابطه داریم.... بای!

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط یه نفر در تاریخ 1348/10/11 و 16:43 دقیقه ارسال شده است

سلام آقا & خانوم M&P !!!!!!

ممنونم که به وبلاگم سر میزنید و با دادن نظر خوشحالم میکنید.
مطالب وبلاگ شما عالیه. خیلی دوسشون دارم. برای همینه که میخونمشون .
منتظر مطالب جدیدتون هستم.
شکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : سلام.خواهش می کنم وظیفمه.
وای مرسی،شماواقعا لطف دارین،چشماتون خوب می بینه!
البته من در حال انتقال مطالب از وب قبلیم هستم که تا چند روز آینده تموم میشه و حدود 100 تا داستان آپ می کنم!!
ممنونم که سر میزنی دوست عزیز.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 155
  • کل نظرات : 355
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 40
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 62
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 68
  • بازدید ماه : 150
  • بازدید سال : 269
  • بازدید کلی : 73,012
  • کدهای اختصاصی