loading...
عشق ممنوع...(به روایتی)!!
Mehrdad بازدید : 276 1390/08/19 نظرات (6)

سلام دوستای عزیزم خوبین؟

 چند روزیه نتم قطعه و نتونستم بیام نت من واقعا شرمندم.

 از دست این کشور ما که یه نت درست و حسابی هم نداره.

واقعا چرا این مسولین رسیدگی نمی کنن؟

میخواین بدونین که رتبه ایران از نظر سرعت اینترنت تو جهان چنده؟

 آمار زیر کاملا دقیقه و منبعش موثقه حتی خود مسولین هم صحتش رو تایید کردن.

ببینید ولذت ببرید!!! ایران ما از بین 172 کشور رتبه 171 رو داره!!!!!

نایب قهرمانیما!!! خداییش دمشون گرم!!!!

 

 جالبترش اینه که ما داریم گرانترین اینترنت دنیا رو عرضه می کنیم!!! از این لحاظ  که قهرمانیم!!!!!!



ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط lovelorn در تاریخ 1348/10/11 و 13:38 دقیقه ارسال شده است

__̴ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡l_ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡_..

گاهی خیال میکنم روی دست خدا مانده ام.... خسته اش کرده ام!!!..... خودش هم نمی داند با من چه کندشکلکشکلک

این نظر توسط پرنیان در تاریخ 1348/10/11 و 11:00 دقیقه ارسال شده است

++▄██▄+++▄██████▄+++▄██▄++
+██████+██████████+█████+
+███████████████████████+
+███████ عیدتون مبارک ██████+
++██████████████████████++
+++████████████████████+++
+++++████████████████+++++
+++++++████████████+++++++
++++++++++++██++++++++++++
++▄███▄+++++██+++++▄███▄++
+███████++++██++++███████+
++███████+++██+++███████++
++++██████++██++██████++++
++++++█████+██+█████++++++
++++++++██████████+++..
...user_wall_6685844
++▄██▄+++▄██████▄+++▄██▄++ +██████+██████████+█████+ +███████████████████████+ +███████ عیدتون مبارک ██████+ ++██████████████████████++ +++████████████████████+++ +++++████████████████+++++ +++++++████████████+++++++ ++++++++++++██++++++++++++ ++▄███▄+++++██+++++▄███▄++ +███████++++██++++███████+ ++███████+++██+++███████++ ++++██████++██++██████++++ ++++++█████+██+█████++++++ ++++++++██████████+++..
.

این نظر توسط nazanin در تاریخ 1348/10/11 و 21:46 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیزم،به وبلاگم سری بزن و نظرت رو راجع به پست جدیدم بگو!!
منتظرت هستم!!!!!!!!!!
شکلکشکلک
شکلکشکلکشکلک
شکلکشکلکشکلکشکلک
شکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط گرافیست آینده در تاریخ 1348/10/11 و 18:37 دقیقه ارسال شده است

پروردگارا
مرا آن ده که خودم بیشتر حال می کنم..!
عواقبشم با خودم..
آمین

این نظر توسط شراب عشق در تاریخ 1348/10/11 و 2:24 دقیقه ارسال شده است

سلام من بعد یه مدت دوباره اومدم گفتم یه حالی احوالی از دوستان قدیمی کرده باشیم خوبی داش مهرداد به منم سر بزن قربانت شراب عشق انشالا که موفق باشیشکلک

این نظر توسط سپیده در تاریخ 1348/10/11 و 8:27 دقیقه ارسال شده است

من هم واقعا عذر میخوام که دیر جواب میدم.خودم هم مشغول درس هستم و کمتر تو نت میام شکلک
از راهنمایی هاتون واقعا ممنونم آقا مهرداد واقعا به دردم خوردشکلک
به خاطرPهم واقعا متاسفم،باور کنید براتون خیلی دعا کردمشکلکشکلک
هرچی خدا بخواد...
فعلا خداحافظ
شکلکشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 155
  • کل نظرات : 355
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 40
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 56
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 67
  • بازدید ماه : 62
  • بازدید سال : 181
  • بازدید کلی : 72,924
  • کدهای اختصاصی