loading...
عشق ممنوع...(به روایتی)!!
Mehrdad بازدید : 809 1390/07/28 نظرات (17)

داستان عشق آریانا جون...

توجه: برای خوندن این داستانها باید تو وب عضو بشین،پس اگه برای اولین باره که اومدی به این وب،میتونی از منوی عضویت سریع در گوشه سمت چپ بالای وب ظرف چند ثانیه عضو بشن.


من دختر خیلی خوشبختی بودم چون تو زندگیم همه چیز داشتم و هرچی میخواستم بلافاصله برام فراهم بود!و کاملا در رفاه بودم و خیلی ها دوست داشتن عین ما زندگی کنن!من 18 سالمه و همیشه تو خانواده ی ما دخترا از سن 23 سالگی به بالا ازدواج میکنن!ماجرا از جایی شروع شد که من فهمیدم یه هفته است که اون همش جلوی در مدرسمون پیداش میشه!!!خیلی خوش تیپ بود!راستش من خیلی ازش خوشم اومده بود و از نگاهاش فهمیدم که اونم از من خوشش اومده !هر روز با ماشین شرکت بابام از مدرسه به خونه میرفتم!اونقدر برام مهم شده بود که ناخواسته بهش فکر میکردم و بعضی شبا تو خوابم میدیدمش !من تا به حال حتی با یه پسر حرفم نزده بودم!با اینکه مامان بابام خیلی آزادم میذاشتن ولی خودم از این کارا خوشم نمیومد!خیلی از بچه های دبیرستان تو نخش بودن!خودمم بعد از یه مدتی نتونستم جلوی خودمو بگیرم و همش بهش نگاه میکردم.بالاخره به خانوادم گفتم که تازگی ها یکم چاق شدم و میخوام پیاده برگردم خونه!اونا هم گذاشتن!البته یه چند ساعتی داشتم مخشونو میزدم!از اون روز به بعد اونم همش دنبالم میفتاد و تا بالاخره بعد از 1 هفته جلوم واستاد و گفت:ببخشید میشه بپرسم اسمتون چیه؟گقتم:آریانا گفت منم کامبیز هستم .گفتم:کاری داشتین؟گفت:من میدونم که تو از من خوشت میاد!با تعجب نگاهش کردم و گفتم:از کجا اینقدر مطمئنی؟گفت:از نگاهات فهمیدم!منم هول شدم و بهش گفتم:با این تیپ و قیافه ای که تو داریی طبیعیه که هر دختری از تو خوشش بیاد!

لطفا به ادامه مطلب بروید.

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط nima در تاریخ 1348/10/11 و 15:06 دقیقه ارسال شده است

خیلی خنده دار بود .

این نظر توسط dorna در تاریخ 1348/10/11 و 2:57 دقیقه ارسال شده است

شکلک

این نظر توسط مریم در تاریخ 1348/10/11 و 14:47 دقیقه ارسال شده است

ببخشش گلم ولی با کلی شرط وشروط ومحکم کاری خوشبخت بشی عزیزم

این نظر توسط sara در تاریخ 1348/10/11 و 11:28 دقیقه ارسال شده است

دوستی که از دم در مدرسه شروع بشه عاقبتش همینه جیگررررررررررررررر

این نظر توسط parisan در تاریخ 1348/10/11 و 15:16 دقیقه ارسال شده است

یه مدتی وقتی این داستان روبرامون تعریف میکردن یااگه جایی میخوندیم تعجب میکردیم اماحالاچی؟؟؟؟؟؟؟

این نظر توسط پرنیان در تاریخ 1348/10/11 و 21:19 دقیقه ارسال شده است

ببـخــــــــش بــــــــــاران !

ببـخـــــــــش . . .

که تــــــو میـبـــــــاری و . .

مــــــا شـُستــــــــه نمیــــــــ شویمـــــــــــــ . . . !

این نظر توسط l̶̶♥̶̶v̶̶e arezo در تاریخ 1348/10/11 و 9:42 دقیقه ارسال شده است

شده ام معادله چند مجهولی، این روزها هیچکس از هیچ راهی مرا نمیفهمد.شکلکشکلک

این نظر توسط نيلوفر در تاریخ 1348/10/11 و 17:00 دقیقه ارسال شده است

(▒)(█)(▒)__ ███_☼██████
_(▒)(▒)___██____████████
_________██____███▒▒▄▒▒....
__________██____█▒▒▒▒▒▒...
___________██____ █▒▒▒♥___(▒)(▒)
____________██_____▒▒____(▒)(█)(▒)
__________ __██____▒▒______(▒(▒)
_____________██__▓▓▒▓_______█
________██__██ ▓▓▓▒▒▒▓____█
_(▒)(▒)___███_ ▓▓_▓▓▓▓▓___█
(▒)(█)(▒)______▓▓__▓▓▓▓▓___█
_(▒)(▒)_____ _▓▓__▓▓▓▓▓___█___█
___________ ▓▓___▓▓▓▓_▓___█_█
__________ ▓▓___▓▓▓▓__▓▓__█
_________ ▓▓___███☼█__▓▓__█
___♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥ __▓▓_█
___ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__▒▒▒
____ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒____█
______ ♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__█
________♥▒▒♥▒▒♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒♥
___________♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒
_______________▓▓_▓▓
_(▒)(▒)_________▓▓_▓▓
(▒)(█)(▒)_______▓▓_▓▓
_(▒)(▒)_________▓▓_▓▓
_______________▓▓_▓▓
_______________▓▓▓▓
_______________▓▓▓
______█████████
________██____██
______█☼█____██
______█_______██
______________█☼█

منتظر حضورتون هستم دوستاي گلم

این نظر توسط شراب عشق(بلکلاو) در تاریخ 1348/10/11 و 2:10 دقیقه ارسال شده است

شکلکدیگه انگاری برا بعضیا عادی شده

این نظر توسط آزیتا در تاریخ 1348/10/11 و 23:40 دقیقه ارسال شده است

سلام آقا مهرداد ممنون که لینکم کردی منم شما رو لینک کردم گلم بای...شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 155
  • کل نظرات : 355
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 40
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 41
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 52
  • بازدید ماه : 47
  • بازدید سال : 166
  • بازدید کلی : 72,909
  • کدهای اختصاصی