loading...
عشق ممنوع...(به روایتی)!!
Mehrdad بازدید : 728 1390/07/24 نظرات (9)

سلام دوستان عزیز.


این اولین آپ جدیدم بعد از 2 ماه وحتی بیشتره.چون تا 23 شهریور که داشتم مطالبمو از وب قبلیم به این وب انتقال میدادم.

طبق نظر سنجی که کردم بیشترین رای رو داستانهای عشقی واقعی آورد.

این داستانها کاملا واقعی هستند ومنبعش هم وبلاگ دوست و همکار عزیزمون سارا خانومه که کار زیبایی رو شروع کردن و من براشون آرزوی موفقیت می کنم و ازشون از صمیم قلبم تشکر میکنم.

این داستانها واقعا داستانهای زیبا و اکثرا غمگینی هستند که باید ازشون درس عبرت گرفت.

راستی اونهایی که دوستای قدیمی هستن می دونن که برای خوندن این داستانها باید تو وب عضو بشین،پس اگه برای اولین باره که اومدی به این وب،میتونی از منوی عضویت سریع در گوشه سمت چپ بالای وب ظرف چند ثانیه عضو بشن.

امیدوارم از این داستانها خوشتون بیاد.


داستان عشق نازنین جون...

 

4 سال پیش با پسری به اسمه حامد که لوازم التحریری داشت  و ازش خوشم میومد دوست شدم.ما تازه وارد این محله شده بودیم چند باری برای گرفتن فتوکپی به مغازشون رفته بودم ولی 1 بار به خاطر خرید کتاب رفتم چون کتاب نداشتن قول داد که برام تعدادی بیاره همین طور که لفتش میداد تعداد رفتن به مغازشون بیشتر شد ولی هنوز کتاب هارو نیاورده بود شماره مغازشون رو گرفتم که هر موقع کتاب ها اومد بپرسم خلاصه طی چند باری که باهم صحبت کردیم و صمیمی شدیم اون بهم یه دفتر داد و گفت وقتی رفتی خونه صفحه ی اولش رو باز کن و بخون دل تو دلم نبود که برم ببینم چی واسم نوشته وقتی رفتم خونه هنوز لباسام رو در نیاورده بودم که رفتم نشستم رو تختم و دفتر رو از تو کیفم در آوردم و صفحه ی اولش رو باز کردم واسم نوشته بود که خیلی دوسم داره و ازم خوشش اومده و میخواد که باهام بیشتر آشنا بشه حرفای قشنگی زده بود خیلی خوشحال شدم خیلی ازش خوشم میومد تصمیم گرفتم که پیشنهادش رو قبول کنم و با هم دوست شدیم هفته ای یک دفعه زنگ میزد اون موقع من دوم دبیرستان بودم گه گداری سرر راه مدرسه میرفتم میدیدمش یک ادمی عجیبی بود و حد وسط نداشت یا خوب خوب در حد فرشته که هیچ کس به پاش نمیرسید یا یک ادم بد اخلاق که نمیتونستی ارومش کنی من همیشه بهش میگفتم جگرچی یا ناخدا اونم به من میگفت مموس!!

لطفا به ادامه مطلب بروید.

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ali در تاریخ 1348/10/11 و 2:12 دقیقه ارسال شده است

چي بگم آخرعشقاهمه اشك وآه دل من

این نظر توسط nima در تاریخ 1348/10/11 و 15:09 دقیقه ارسال شده است

اون معلومه بیماره بااون تو هیچ وقت خوشبخت نمی شی . ولش کن ارزشش و نداره . توصیه ی خواهرانه

این نظر توسط یه نفر در تاریخ 1348/10/11 و 15:52 دقیقه ارسال شده است

دوستم دوستای قدیمشکلک

این نظر توسط l̶̶♥̶̶v̶̶e arezo در تاریخ 1348/10/11 و 11:56 دقیقه ارسال شده است

سلام عزیزم وب شمام قشنگه موفق باشی..حتما لینک میشی خیلی خوشحال شدم و امیدوارم بازم ببینمتون تو وبمشکلکشکلک

این نظر توسط محمد در تاریخ 1348/10/11 و 16:07 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست گلم وبلاگ قشنگي داري لطفا به وبلاگ من هم سر بزن و اگر از مطالب وبلاگ من خوشت امد منو با نام :::.FilmBox1.::: لينك كنيد و به من خبر بده تا من هم شما را لينك كنم.

نوكرت محمد.

این نظر توسط پرنیان در تاریخ 1348/10/11 و 21:14 دقیقه ارسال شده است

سلام جواب نظرتون رو توی وبلاگم دادم. اینجا هم میگم که من به وبتون سر میزدم اما چون آپ نبودید نظر نذاشتم وگرنه ما کرمونیها بی معرفت نیستیم.شکلک

این نظر توسط پرنیان در تاریخ 1348/10/11 و 21:12 دقیقه ارسال شده است

منم عضو سایتتون شدم.
متاسفانه خیلی از ما عشق رو باهوس های زودگذر و عادت کردن به حضور یه نفر اشتباه میکنیم. این جور مواقع، هر بلایی سر آدم بیاد حقشه.شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 155
  • کل نظرات : 355
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 40
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 67
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 78
  • بازدید ماه : 73
  • بازدید سال : 192
  • بازدید کلی : 72,935
  • کدهای اختصاصی