loading...
عشق ممنوع...(به روایتی)!!
Mehrdad بازدید : 237 1390/06/13 نظرات (1)

تولدت مبارک...

 

صبح كه داشتم بطرف دفترم مي رفتم منشي ام ژانت بهم گفت:

صبح بخير آقاي رئيس، تولدتون مبارك!“

از حق نميشه گذشت، احساس خوبي بهم دست داد از اينكه يكي تولدم يادش بود.

تقريباً تا ظهر به كارهام مشغول بودم. بعدش ژانت در زد و آمد تو و گفت:

ميدونين، امروز هواي بيرون عاليه؛ از طرف ديگه امروز تولدتون هست، اگر موافق باشين با هم براي ناهار بريم بيرون، فقط من و شما!“

گفتم:

"خداي من اين يكي از بهترين چيزهائي بوده كه ميتونستم انتظار داشته باشم باشه بريم."

 

براي ناهار رفتيم بيرون از شرکت. البته نه به جاي هميشه گي، بلكه به يک جاي دنج و خيلي اختصاصي رفتيم. اول از همه دوتا مارتيني سفارش داديم و از غذائي عالي در فضائي عالي تر واقعاً لذت برديم.

وقتي داشتيم برمي گشتيم، ژانت رو به من كرده و گفت:

ميدونين، امروز روز خيلي خوبيه، فكر نمي كنين كه اصلاً لازم نباشه برگرديم به اداره؟ مگه نه؟

در جواب گفتم:

آره، منم فكر ميكنم همچين هم لازم نباشه برگرديم.“

اونم در جواب گفت:

پس اگه موافق باشي بد نيست بريم به آپارتمان من.“

وقتي وارد آپارتمانش شديم گفت:

ميدوني رئيس، اگه اشكالي نداشته باشه من ميرم تو اتاق خوابم... دلم ميخواد تو يه جاي گرم و نرم يه خورده استراحت كنم.“

گفتم:

خواهش مي كنم

اون رفت تو اتاق خوابش و بعداز حدود يه پنج شش دقيقه اي برگشت.

با يه كيك بزرگ تولد در دستش در حالي كه پشت سرش همسرم، بچه هام و يه عالمه از دوستام هم پشت سرش بودند كه همه با هم داشتند آواز ” تولدت مبارك “ رو مي خوندند....

در حاليكه من اونجا... رو اون كاناپه نشسته بودم... ,ولباسی به تن نداشتم!!! وتمام جمعيت مات و مبهوت در برابر من !!!

نتیجه اخلاقی: وقتی یه اتفاق خیلی برات باورنکردنی هست باورش نکن!

لطفا نظر بدهید.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط یه نفر در تاریخ 1348/10/11 و 23:26 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز
ممنونم که سر زدیدشکلک
&
نظر دادید
این یکی هم مثله بقیه عالیه!!شکلک
پاسخ : سلام عزیز. خواهش میکنم،وظیفمه.
مرسی،واقعا لطف داری یه نفر خانوم.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 155
  • کل نظرات : 355
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 40
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 102
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 108
  • بازدید ماه : 190
  • بازدید سال : 309
  • بازدید کلی : 73,052
  • کدهای اختصاصی